Creación de la tienda online o E-Commerce y alta del catálogo de productos: Producción de un catálogo mediante el alta, importación o carga de los productos o artículos de la pyme. El número de referencias a cargar por el agente digitalizador será de al menos 100 referencias de productos, salvo que la pyme no disponga de este número, en cuyo caso podrá ser menor.
Mètodes de pagament: configuració i integració dels mètodes de pagament.
Disseny Responsive: La solució d'E-Commerce dissenyada ha d'adaptar-se per a ser funcional en tota mena de dispositius.
Accessibilitat: el disseny ha de complir criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de l'empresa als principals llocs web, xarxes de negoci o directoris d'empreses i professionals.
Optimització de la presència en cercadors (SEO): Anàlisi de paraules clau, anàlisi de la competència, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut i informes trimestrals de seguiment.
Autogestionable: s'haurà de proveir una plataforma de gestió de continguts per al beneficiari, de manera que sigui autònom a l'hora de modificar el contingut de les vostres pàgines web, sense la necessitat de recórrer al suport de l'empresa proveïdora.
Formes d'enviament: Configuració i integració de mètodes d'enviament digital i físic dels productes comercialitzats pel beneficiari a la botiga en línia.